21 lut 2017

SKIN FOOD: Rice mask - Wash off

SKIN FOOD - zmywalna maseczka ryżowa 100g


No witam. Zapraszam na szybką recenzję zmywalnej maseczki od Skin Food :)
Tą maseczkę miałam okazję wypróbować kilka razy w postaci próbek i zdecydowałam się na zakup pełnowymiarowej wersji -100g.


No banana for scale, ale za to jest blok do paznokci dla skali :P

 Pudełko małe, lekkie i wygodne z instrukcją po angielsku.
Sposób użycia: po umyciu twarzy wmasować odpowiednią ilość na suchą twarz, pomijając okolice oczu i ust. Skoncentrować się na okolicy nosa, dobierając jeszcze maseczki. Zostawić na 10-15 min. i zmyć ciepłą wodą.
Skład maseczki nie zwala z nóg, ale mimo to dobrze współpracuje z moją suchą cerą nie powodując żadnych wyprysków ani podrażnień.

 Co do samej maseczki to ma wspaniałą konsystencję. Lekka, kremowa z maleńkimi drobinkami (ugotowanego?) ryżu. Drobinki ryżu ugniatają się pod naciskiem palców ale nie do końca :)

Mimo, że nie powinnam używać peelingów mechanicznych to ta maseczka jest idealnym wypośrodkowaniem tego czego mi potrzeba. Na szybko używam jej jako delikatny zdzierak do suchych skórek, a pozostawiona na dłużej delikatnie nawilża. 




Na zdjęciach powyżej widać jak zachowuje się maseczka, najpierw mocno kremowa, później się wchłania i zostawia na twarzy (ręce ;P) ziarenka ryżu. Polecam tą maseczkę osobom które szukają naprawdę łagodnego peelingu i maseczki w jednym. Koszt maski ok 9 $. 

-JP

1 komentarz:

  1. Maseczka jest bardzo przyjemna, ja swoją kupowałam w Sephorze i sporo przepłaciłam :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Damn Sugoi , Blogger