10 gru 2016

Natura Siberica - Golden Oblepikha Conditioner

Odżywka do włosów Suchych i Zniszczonych Złoty Rokitnik

Odżywkę zużyłam już jakiś czas temu i dopiero teraz zebrałam się za recenzję :) Kupiłam ją na stronie producenta ok 39zł za 300 ml.
nie mogłam wgrać swoich zdjęć to musiałam zapożyczyć ze strony producenta ;)

 Jakość wykonania pudełka i butelki z pompką bardzo dobra, jedynie przy końcu odżywki, wyciągnięcie jej graniczyło z cudem i trzeba było stawiać butelkę do góry nogami i wyciągać palcem ;p Ale! odżywka nie zostawała na ściankach butelki, ładnie osuwała się całość, umożliwiając maksymalne wykorzystanie produktu.
Zapach osobiście mi się nie podobał, był mocny, ziołowy, przez pierwsze dni użytkowania czułam go na włosach.
Co do samej odżywki to była ok, ładnie rozczesywało się włosy, były miękkie itp., spełniała swoją rolę. 
Słowa producenta:
Naturalna Odżywka do Włosów suchych i zniszczonych Złoty Rokitnik wzbogacona organicznym wyciągiem z dzikich ziół i roślin syberyjskich, intensywnie nawilża i odżywia włosy od nasady aż do końcówek. Sprawia, że włosy są silniejsze i podatne na modelowanie.
Olej z Rokitnika Ałtajskiego - jest doskonałym źródłem witamin i aminokwasów, które odżywiają i pomagają przywrócić włosom blask, dzięki czemu wyglądają na silniejsze. Jest bogaty w witaminy A, B, V, 
Wosk Pszczeli - nadaje im blask i chroni przed zanieczyszczeniami środowiska zewnętrznego
Organiczny Olej Lniany - intensywnie nawilża i sprawia, że włosy są miękkie i lśniące. Zapobiega elektryzowaniu się włosów, ułatwia modelowanie.
Rosyjska Bania Detox zbiór znakomitych produktów do pielęgnacji włosów i ciała. Produkty zostały specjalnie dostosowane tak, aby zapewnić głębokie oczyszczenie. Produkty te nie tylko sprawią prawdziwą przyjemność dla ciała, lecz duszy oraz pozostawią odczucie relaksu i komfortu. Rośliny Syberyjskie, które zostały wykorzystane w produktach Bania Detox mają niepowtarzalny efekt stymulujący, nadając Twojej skórze młodości, energii i odświeżenia.
Sposób użycia: Nanieść odżywkę na wilgotne włos, pozostaw na 1-2 min następnie spłucz ciepłą wodą.

Dlaczego nie użyłabym tej odżywki ponownie? Ponieważ strasznie brudzi... Barwnik, który jest w tej odżywce osiada na drzwiach prysznicowych, uszczelkach i silikonie wokół brodzika, nie zauważyłam tego na początku ponieważ kąpię się bez soczewek i mało co widzę i jak zabrałam się za sprzątanie to było trochę za późno i się wżarło i bardzo ciężko było to zmyć, uszczelek nie mogłam domyć... 
Jakbym miała oceniać tą odżywkę to dałabym jej 2,5/5 gwiazdek za te uszczelki! :D 
-JP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn Sugoi , Blogger