15 maj 2016

THE SAEM: Eco Soul Spau Finger Tip Concealer (SPF30/PA++)

THE SAEM: Eco Soul Spau Finger Tip Concealer (SPF30/PA++)

Z okazji zakończenia pisania pracy inżynierskiej zdecydowałam się zrecenzować korektor, a co! ^^
Korektory rzadko występują w mojej kosmetyczce i właśnie to jest mój drugi korektor w życiu. Nigdy nie byłam fanką takich rzeczy i nie uważałam je za niezbędne, ale koniec końców uznałam, że mi się przyda i po przeczesaniu azjatyckich sklepów (bo europejskie są passe xD) zdecydowałam się na ten. W sumie nie pamiętam czemu. No ale do rzeczy:

Korektor przyszedł w ekologicznym pudełeczku, z minimalnym opisem po angielsku jak używać produkt.
Sam korektor jest w stylu długopisu, który trzeba kilkaktornie rozklikać żeby działał. Ogólnie z wydobyciem produktu nie ma problemu, raz wystarczy żeby wyszła odpowiednia dawka. Najciężej zdejmuje się nakrętkę... jak masz lekko wilgotne ręce to zapomnij o jej zdjęciu  :P

Nie jestem do końca zadowolona z tego korektora, ma lekko za żółty odcień, (odcień 01) krycie też nie powala na kolana.

 Nie stapia się idealnie ze skórą, trzeba się trochę naklepać.
Jak używam w kombinacji: korektor--> bb krem --> korektor, to krycie jest akceptowalne. Niestety nie ma właściwości nawilżających i podkreśla suche skórki przez co po chwili nie wygląda za estetycznie.
Cena: ok 35zł
Mam nadzieję, że korektor się w miarę szybko skończy i będę mogła kupić coś lepszego, bo do tego na pewno nie wrócę.

-JP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn Sugoi , Blogger