8 lut 2016

Zapachowe olejki arganowe

Chciałabym wam przedstawić ekologiczną alternatywę perfum czyli olejki arganowe z dodatkiem ekstraktów zapachowych. Kupiłam je <tu> w jakiejś promocji i zdecydowałam się na 3 zapachy: jaśminowy, gardenia i grejpfrut.

Z racji, że to w 99% olej arganowy to świetnie nawilża, dlatego olejki można stosować na całe ciało, w wybrane miejsca tam gdzie się stosuje perfumy (szyja, przeguby), lub wetrzeć we włosy.
Olejki są fajną alternatywą dla perfum szczególnie latem, ponieważ skóra po perfumowana w kontakcie ze słońcem może powodować wysypki i uczulenia, a z olejkami dostaniemy ładny zapach wraz z nawilżeniem:)
Miałam wielkie nadzieje co do jaśminu, bo przeczytałam bardzo pochwalną opinię na jego temat a niestety bardzo mnie rozczarował, bo nie pachniał jak świeże płatki jaśminu a jak choinka zapachowa lub odświeżacz do powietrza w najlepszym wypadku. Stosuję go na mokre włosy po kąpieli, zapach utrzymuje się bardzo długo, i jest wtedy delikatniejszy.
Gardenia ma całkiem przyjemny zapach ale bardziej ciężki i słodki.
Z grejpfruta jestem bardzo zadowolona, pachnie świeżo i bardzo przyjemnie, mogę polecić go z czystym sumieniem!
Co sądzicie o takich olejkach? :D

2 komentarze:

  1. Mam egipski olejek zapachowy. Pachnie wspaniale, ale jednak dla mnie to niewypał - moja skóra nie utrzymuje na sobie zapachów, więc muszę pryskać ubranie. Olejkiem nie da się spryskać ubrania, zatem nie mogłabym zastąpić nimi perfum. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na ciele też nie za długo się utrzymuje, ale na włosach bardzo długo. Przyjemne z pożytecznym -pachnie i odżywia włosy :D

      Usuń

Copyright © 2014 Damn Sugoi , Blogger